آندو: نمی‌خواهم حرفی بزنم Ú©Ù‡ درست از آب درنیاید

آندو: نمی‌خواهم حرفی بزنم که درست از آب درنیاید




 

 


آندو: نمی‌خواهم حرفی بزنم که درست از آب درنیاید


تاریخ : چهارشنبه ،
27 مرداد 1389

فوتبال جزیره به جریان افتاد و بلکبرن در اولین بازی فصل موفق شد اورتون را با یک گل شکست دهد. شاید تا دو هفته پیش همه فکر می‌کردند تیموریان در این دیدار شانس پوشیدن پیراهن بلکبرن را داشته باشد ولی همه چیز به طرز نامطلوبی برای این بازیکن پیش رفت تا امروز در تهران باشد؛ دور از انگلیس. تیموریان به دلیل عدم دریافت مجوز کار از سوی وزارت کار انگلیس مجبور شد به ایران بازگردد: «نمی‌دانم باید در این باره چه بگویم. برای من بسیار ناراحت‌کننده است. دوست دارم در انگلیس بازی کنم اما تنها به خاطر یک بازی ملی چنین مانعی برایم ایجاد شده.»

آندو این روزها به تنهایی در تهران تمرین می‌کند. او از چند باشگاه لیگ برتری پیشنهاد دارد ولی فعلا به آن‌ها پاسخی نداده چون هنوز به انگلیس می‌اندیشد: «هنوز چیزی قطعی نشده. همچنان امیدوار هستم کارم درست شود و بتوانم در لیگ برتر به میدان بروم.» اگر این اتفاق رخ ندهد بی‌شک آندو فصل را در لیگ برتر ایران با امارات سپری خواهد کرد. او تمایلی ندارد فعلا در این باره حرف بزند: «اول بگذارید وضعیت انگلیس مشخص شود، بعد.»

*این روزها مصاحبه نمی‌کنی. همه دوست دارند بدانند وضعیت تو در انگلیس چه شد و چرا هنوز قراردادت را امضا نکرده‌ای؟

فعلا نمی‌توانم چیزی بگویم چون واقعا حرفی برای گفتن ندارم. الان زمان مناسبی برای مصاحبه کردن نیست چون نمی‌دانم در چند روز آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. باید کمی دیگر منتظر بمانم.

*پس این سکوت علتی جز این ندارد؟

نه، شاید از مطبوعات ایران گلایه داشته باشم ولی این ارتباطی به سکوتم ندارم. نمی‌خواهم حرفی بزنم که درست از آب درنیاید. در حال حاضر وضعیتم مشخص نیست و شاید در چند روز آینده اتفاق‌هایی رخ دهد.

*شنیدن این خبر که آندرانیک تنها به دلیل یک بازی ملی نمی‌تواند برای بلکبرن بازی کند برای همه ناراحت‌کننده بود. قطعا باید برای خود تو سخت‌تر باشد.

بله، قطعا همین‌طور است. متأسفانه به خاطر یک بازی ملی به من مجوز نداده‌اند. اتحادیه فوتبال انگلیس این قانون را وضع کرده و طبق این قانون بازیکنان آسیایی باید در 75 درصد بازی‌های ملی خود شرکت داشته باشند. اگر تنها یک بازی ملی بیشتر داشتم الان این مشکلات وجود نداشت و رسانه‌ها این طور درباره من نمی‌نوشتند.

*بابت کدام موضوع گلایه داری؛ این که در بولتون هم با چنین مشکلی روبه‌رو بودی اما حل شد؟

بله، این موضوع کاملا نادرست است. من در بولتون این مشکل را نداشتم و نمی‌دانم منبع رسانه‌ها چه بود. متأسفانه در سال‌های اخیر رسانه با بازیکنان مطرح تیم ملی خیلی خوب برخورد نمی‌کند. نه تنها درباره من این مسائل را می‌نویسند بلکه درباره سایر بازیکنان هم اخباری می‌دهند که اصلا درست نیست. فکر می‌کنم با چنین مسائلی قصد تخریب مرا دارند.

*البته در این که رسانه‌ها از ایجاد چنین مشکلی ناراحت شدند، شکی نیست. قطعا همه دوست دارند تو در انگلیس بازی کنی و ایران در لیگ برتر حداقل یک لژیونر داشته باشد.

این قانونی است که وضع کرده‌اند. متأسفانه من در یک مقطع مصدوم بودم و نمی‌توانستم برای تیم ملی بازی کنم. این را به وزارت کار انگلیس هم اعلام کرده‌ایم. گفته‌ام اگر مصدوم نبودم می‌توانستم برای تیم ملی ایران بازی کنم. موضوع همچنان در حال بررسی است. من دیدم که نوشته‌اند کار آندو با انگلیس تمام شد و قطعا برمی‌گردد اما واقعا این طور نیست. بلکبرنی‌ها تلاش خود را می‌کنند تا این موضوع حل شود. فکر می‌کنم تا چند روز دیگر تکلیف همه چیز مشخص شود. آن وقت می‌توانم به صورت شفاف‌تر در این باره حرف بزنم و بگویم دقیقا وضعیتم چه خواهد شد.

*این امکان چقدر وجود دارد که بتوانی در انگلیس بازی کنی و اگر نشد در لیگ برتر ایران مشغول می‌شوی؟

واقعا مشخص نیست. قطعا من دوست دارم در انگلیس به بازیگری ادامه بدهم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل